W lipcu 2018 r. Zalando Lounge świętowało ceremonię zawieszenia wiechy w centrum o powierzchni 130 tys. metrów kwadratowych. Poza Großbeeren w Niemczech, obiekt w Olsztynku jest pierwszym międzynarodowym centrum logistycznym Zalando Lounge. Magazyn wyposażony będzie w zaawansowane technologie automatyzacyjne, m.in. sortery porządkujące pojedyncze artykuły pod konkretne zamówienie oraz sorter zewnętrzny, który kierować będzie towar do właściwego miejsca dostawy. Operacje będą prowadzone przez Fiege od początku marca 2019 roku.
Dzięki inwestycji w nowe centrum logistyczne udoskonalimy obsługę naszych klientów w całej Europie i uzyskamy większą elastyczność w optymalizowaniu naszej działalności. Rozmiar i konfiguracja nowego centrum pozwala nam rozszerzyć ofertę o dodatkowe marki i artykuły, takie jak na przykład tekstylia domowe. Zaledwie kilka miesięcy po uroczystości zadaszenia, nasz partner może już rozpocząć rekrutację pracowników. Cieszymy się na współpracę z Fiege, której celem jest zarządzanie obiektem i stworzenie silnego zespołu pracowników - mówi Martin Rost, Senior Vice President Offprice (Zalando Lounge i Outlets).
- Ponieważ nadzorujemy już polskie centrum logistyczne Zalando w Gardnie pod Szczecinem, cieszymy się, że również Zalando Lounge dołączyło do partnerstwa z nami i powierzyło nam obsługę centrum w Olsztynku. Swoją pracą i zaangażowaniem będziemy wspierać Zalando Lounge w dalszym udoskonalaniu procesów obsługi klienta i zwiększaniu przewagi konkurencyjnej firmy na rynku. Jesteśmy przekonani, że nasz wykwalifikowany zespół operacyjny w Polsce zapewni Zalando Lounge serwis na najwyższym poziomie, jakiego oczekują klienci klubu - wyjaśnia Piotr Kohmann, prezes zarządu Fiege e-Com North.
Wysoki potencjał rekrutacyjny, a także dogodne położenie geograficzne i infrastruktura, z bezpośrednim połączeniem z drogami ekspresowymi S51 i S7 były głównymi kryteriami wyboru Olsztynka jako lokalizacji dla centrum logistycznego w Polsce.
Zalando Lounge ma około 15 milionów członków na 13 rynkach europejskich i oferuje wyłączny dostęp do 2500 marek z rabatami do 75 procent. Stanowi uzupełnienie Zalando Fashion Store o specjalne kampanie sprzedażowe dostępne przez ograniczony czas, skierowane do klientów szukających doskonałego stosunku jakości do ceny.
Źródło: propertynews.pl