Z nowej lokalizacji najemca będzie prowadzić operacje z zakresu e-commerce, obsługując kilka europejskich rynków. Firma skorzysta także z trzykondygnacyjnego biura o powierzchni 6 tys. mkw.
Panattoni po raz kolejny udowadnia, że jest sprawdzonym partnerem dla branży odzieżowej, coraz mocniej stawiającej na e-commerce. Globalnie na początku tego roku e-commerce dla branży fashion wart był około 744 mld dolarów. Jego wartość ma osiągnąć nawet 1,1 biliona dolarów w 2026 roku. Trendy te znajdują odzwierciedlenie na polskim rynku, który coraz częściej staje się hubem dla całej Europy. Jest to możliwe dzięki strategicznej lokalizacji, a także nowoczesnym obiektom, które pozwalają na obsługę rosnących wolumenów odzieżowego e-commerce'u – komentuje Marek Dobrzycki, managing director z Panattoni.
Na dachu obiektu znajdzie się instalacja fotowoltaiczna, a zwiększona liczba świetlików umożliwi dodatkowe doświetlenie miejsc pracy. Do dyspozycji klienta będzie również BMS oraz strefa high bay VNA. Wewnątrz zostaną wydzielone specjalne strefy do robienia zdjęć produktów.
Inwestycja przejdzie certyfikację metodą BREEAM na poziomie Outstanding. Obiekt zostanie zrealizowany bez użycia PCV (poza instalacjami podziemnymi). Przygotowana zostanie m.in. infrastruktura dla rowerzystów, taras oraz siłownia zewnętrzna, boisko do siatkówki, tor do gry w boule, a także centralna instalacja wody pitnej w biurze. Na terenie inwestycji pracownicy skorzystają ze stacji ładowania samochodów elektrycznych. Panattoni zaimplementuje też system odzyskiwania wody deszczowej.
Panattoni na poznańskim rynku dostarczyło już znacznie ponad 2 mln m kw. zarówno w ramach obiektów miejskich, parków logistycznych, jak i realizacji BTS.