- Rok 2015 był owocny - na przełomie maja i czerwca odnotowaliśmy rekordowy wynik ponad 69 tys. odwiedzających w Gemini Park Tarnów, co oznacza poprawę w stosunku do poprzedniego o prawie 2 tys. Ponadto w tarnowskim centrum świętowaliśmy 5 lecie - w tym momencie Gemini Park Tarnów zajmuje pozycję regionalnego lidera handlu i jest licznie odwiedzane zarówno przez mieszkańców miasta, jak i jego okolic. Systematycznie wzrastają również obroty jego najemców. Dowodem na to jest powiększenie lokali sklepów sieci LPP czy salonu CCC. W tym roku do tarnowskiego Centrum Handlowego dołączyli nowi najemcy tacy jak: W.Kruk, Sizeer, Coccodrillo, Pako Lorente, Sinsay – pierwszy w Tarnowie, Ochnik, Medi-Optyka, bank PKO BP, eSmoking World, Wezyr, Olimp, Itaka, Ryłko czy Kolporter. Nasz drugi projekt - Centrum Handlowo-Rozrywkowe Gemini Park Bielsko-Biała, po rozbudowie, która miała miejsce w 2014 roku skupia się na wdrażaniu strategii centrum rodzinnego. Oprócz Parku Radości – obiektu obok Centrum Handlowego, który oferuje zajęcia rozrywkowo-edukacyjne dla najmłodszych – Gemini Park Bielsko-Biała powiększamy również o najemców z ofertą dziecięcą. Na wiosnę 2015 roku w bielskim Centrum Handlowym otworzył się największy klub fitness w regionie – BeFit, oferujący oprócz standardowych zajęć, treningi dla dzieci pod okiem profesjonalnej kadry. Atrakcyjna lokalizacja i duża odwiedzalność przyciąga nowych najemców. W 2015 roku byli to: Toys R Us (jedyny w regionie), Klub fitness Be Fit, Quiosque, Świat Książki, La Vantil, Komputronik, i Beauty Concept – komentuje A. Malcharek.
Ponadto dodaje:
- Bardzo dobre wyniki w tym roku dają nam motywację do działań na 2016. A w najbliższym czasie skupimy się przede wszystkim na naszym trzecim projekcie – Gemini Park Tychy. W I kwartale rusza budowa obiektu, planujemy dalszą komercjalizację i prowadzimy rozmowy w celu sfinalizowania umów z najemcami. Do grona naszych najemców po Piotrze i Pawle i czterech najemcach oferujących usługi dla centrum dołączą operatorzy foodcourt, drogeria, sklep z odzieżą dla dzieci, multimediami oraz oferujący produkty dla domu. Prowadzimy również negocjacje z najemcami modowymi, którzy zdecydowali się na otwarcie swoich pierwszych lokali właśnie w w Gemini Park Tychy. Obiekt tyski będzie się wyróżniał oryginalnym tenant mixem, podobnie jak bielskie Centrum Handlowe będzie dostosowany do potrzeb rodzin z dziećmi. Projekt będzie nowoczesny pod względem architektonicznym, ponadto wprowadzimy technologię omnichannel. Oczywiście nie zapominamy o pozostałych Centrach Handlowych – w Tarnowie planowana jest modernizacja i poszerzenie oferty rozrywkowej o kilkusalowy multipleks kinowy. Decyzję o rozbudowie i zmianie strategii Centrum Handlowo-Rozrywkowego Gemini Park Bielsko-Biała podjęliśmy na podstawie naszych badań i analiz, które wykazały, że nasi klienci najczęściej odwiedzają nas całymi rodzinami wraz z dziećmi. Staramy się słuchać potrzeb naszych klientów i wprowadzać zmiany z myślą o nich. Plany na Centrum Handlowo-Rozrywkowe w Bielsku-Białej to wzbogacanie oferty i konsekwentne wdrażanie nowej strategii marketingowej skupiającej się na potrzebach rodzin z dziećmi.